En kund att minnas..

Han: "Shit, va gullig röst du har!"
Jag: "Oj, tack så mycket!"
Han: "Hur gammal är du?"
Jag: "Jag är 20 år.." (jag förtränger att jag är 21.. usch)
Han: "Okej, jag är 21.."
Jag: "Jahapp.."

Cirka en halvtimme efter samtalet med denna kund kommer en av mina kollegor med vår fasta telefon på jobbet och såhär löd det samtalet:

Han: "Hej, äntligen fick jag tag i dig igen, jag har ringt eniro typ fem gånger nu.."
Jag: "Haha okej, vem är du??"
Han "Vi snackade innan, det är jag som tycker att du har gullig röst!"
Jag :"Haha oj, hur lyckades du få tag i detta numret?"
Han :"Jag vetefan och nu tycker du säkert att jag är helt störd i huvudet men jag skulle gärna vilja ha kontakt med dig utanför jobbet liksom, haha. Jag är inte störd i huvudet.."
Jag: "Hahaha, eehm, okej... va kul.. eller nåt.."
Han: "Haha, jag ger dig bollen såklart, så du får mitt nummer nu, du väljer själv om du vill skriva ner det eller inte.. och sen får du sjukt gärna höra av dig om du vill det!"
Jag: "Okej, smickrande!"

Alltså, man får ju ge killen lite cred att han ansträngde sig litegrann, för min skull..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback