Do you get this?

doyougetit

När jag och Almedina stod i kö för att köpa fika idag var det ganska uppenbart att paret framför oss var på dejt. Dem vågade knappt titta på varandra och spänningen mellan dem gick att ta på.
Både jag och Almedina reagerade likadant när snubben gjorde en dundertabbe som hade fått oss båda att inte gå på en andra dejt med honom. Han frågade hur mycket en fralla med ost kostade och beställde sedan tre stycken för dem två att dela på. Tre halva bullar med ost får väl ingen tjej på fall och att dessutom fråga vad dem kostar är som att man verkligen vill att dejten ska gå åt helvete. Jag hoppas han var riktigt, grymt charmig efter den tabben, hon är kanske en så fin tjej så att hon kan förlåta en sån grej. Jag önskar dem allt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback