Valborg, fjortisar och budget

jealousy

Igår eftermiddags såg det inte ut att bli en fantastisk kväll. Jag hade inte ens tvättat partykläderna när Therese hörde av sig och frågade om jag hade lust att dra till Malmö och kolla på Svenska Akademien.
Visst, varför inte, tänkte jag och gjorde mig i ordning. (Okej, jag jublade och tänkte "jaaaaa, fy va kul)

Det blev en riktigt, riktigt lyckad Valborg. Pildammsparken var störtskön och alla lampor som lyste upp skogen, musiken som spelades innan bålet tändes, alla människor som grillade, stämningen var på topp.
Konserten var riktigt bra och gick så himla fort så helt plötsligt var man på väg hem igen.

Då hamnade jag på efterfest där jag insåg hur pass mycket man har mognat sedan man var 16-17 år. Tur är väl det..

Jag tänkte bli lite mer ekonomisk också (???) så jag samlade ihop mina tillgångar och räknade ut hur mycket jag kan spendera i veckan tills nästa lön.
Det var inte tillräckligt kan jag ju nämna men kanske, kanske blir där till väskan jag drömmer om.

Senaste köp : Boken "En shopaholics bekännelser"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback