Ursäkta mig, skulle du kunna hålla käften?

anger1

Hon var där idag igen
. Med en tidning på tåget. Jag hörde henne. Hon satt och skrattade högt åt serierna och allt annat som verkar så himla kul i en Metro-tidning.
Efter att ha gjort det en gång bevisade hon vilken tönt hon är. Efter att ha gjort det två gånger bevisar att hon är störd. Hon gör antagligen det alltid och jag tänker aldrig, aldrig mer sätta mig i samma vagn.
Innan klockan 9.00 är jag inte människa så våga inte göra någonting som irriterar mig innan dess.

Igår räknade jag ut vad jag kan spendera i veckan så att tillgångarna räcker månaden ut. Jag har redat spenderat över dubbelt så mycket som maxgränsen var för denna veckan.
Behöver jag säga att jag känner igen mig i en massa saker i "En shopaholics bekännelser"?
Som känslan av att få en påse med sig från affären. Det är som att äta efter att ha varit hungrig i dagar, eller som att vakna en lördagsmorgon och inse att man är ledig.

Är det inte lön snart?



Kommentarer
Postat av: Cilla

haha, det här inlägget fick MIG att skratta:)

2007-05-03 @ 14:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback