One voice to destroy them all

makeup2

En kväll som denna finns det knappt något annat val än att titta på Eurovision. Vissa är för coola för det, gillar inte musiken och avskyr hela grejen med att man tävlar i musik.
Jag är inte en av de coola, jag gillar Eurovision. Jag gillar att vi till musik kan vara sams i en publik trots att vi står och viftar med olika flaggor och jag gillar scenkläderna, ljusen och effekterna och att se vilken skit andra länder har att komma med.
Efter att inte ha hört bidragen mer än en gång kan jag kanske inte bidra med så mycket åsikter men Ukrainas låt kommer jag förfesta till inom snar framtid (på gott och ont) Dessutom hatälskar jag Frankrikes utflippade stil med katter på axlar, skum dans och rosa, rosa, rosa.
Men det är bara jag..
Jag tror och hoppas i alla fall att The Ark blir farliga. Niiiiice.

Tillåt mig att bli liiite nervös inför röstningen. Bara lite..


Kommentarer
Postat av: Jerk

min favorit var faktiskt Ungern..
Jag vann iaf tävlingen på festen..fick rätt på tvåan och trean :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback