Is this weird?

feellikecarrie

Snodde åt mig laptopen för att få krypa upp i soffan och känna mig som Carrie för en stund. Det funkar ganska bra om vi bortser från att jag inte sitter särskilt skönt och inte är i närheten lika söt som hon är när hon sitter och "mysskriver" på kvällen.
Hon sitter i en svindyr märkesklänning och söta skor och skriver och kärlek, män och annat livsviktigt.
Jag sitter i en gratiströja från mitt förra sommarjobb (storlek XL) och ett par mjukisbyxor med hål i röven och skriver om ingenting alls. Men känslan finns i alla fall där..

Jag letade fram ett par fungerande hörlurar till iPoden idag innan jobbet. Varför görs såna så himla stora alltid? Får någon in dem i öronen liksom?
Så tänkte jag investera i ett par såna i gummi (one size typ) men 500 spänn?? No thanks.
Istället fick jag liksom hänga dessa XXL hörlurarna över öronen och peta in dem så långt det gick.

Där satt jag med Queens of the stone age- No one knows i öronen på tåget och småflörtade med en söt kille lite längre bort. Ni vet, titta på, titta bort, titta på, le lite smått, titta bort, spela kylig, titta på, titta bort osv men då han började pilla sig i näsan var det uppenbart att han inte var intresserad.
Det var inte jag heller längre för den delen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback