Inte för att skryta men..

makeup


Vissa dagar blir helt enkelt lite bättre än andra. Låg och stirrade upp i taket i kanske två timmar i morse, ni vet sådär som man alltid önskar att man skulle kunna göra de dagar man måste iväg till jobbet.
Mina rum ser hemska ut och sängmadrassen låg bara över halva sängen men det gjorde liksom ingenting, allting kändes bara så skönt.

Kvällen blev den bästa fredagskvällen på länge och det tackar jag Johan Glans för. Och Peter såklart som trots utsålt lyckades ordna en fribiljett till mig.
Johan Glans är helt klart Sveriges roligaste man just nu och jag skrattade tills jag inte fick luft tillsammans med en fullsatt teatersalong.
Jag hade velat komma ihåg vartenda skämt för att kunna återberätta för alla jag möter men även om jag hade kommit ihåg så hade det inte blivit lika kul. Man måste va där!

Efteråt sprang jag och Almedina in i köket för att sno åt oss lite kakor (lite förmåner får man väl ha när man jobbar där då och då) och då blev vi dessutom bjudna på lite plock (brie-ost, ölkorv, oliver)
Så sitter vi där och snackar lite skit och då alla gäster försvunnit traskar Johan Glans i egen hög person in och sätter sig vid oss för att käka lite och snacka skit. Brevid mig, brevid mig.

Så löjligt att man liksom blir lite halvt stel i kroppen och inte äter mer för att han sitter där (en kändis som egentligen inte är något annat än en helt vanlig människa, bara lite roligare) men efter att ha läst av honom och insett att han även privat är en skön, avslappnad, jordnära och rolig snubbe kunde man så småningom sträcka sig efter den där oliven man suttit och sneglat på så länge, utan att skämmas det minsta.


Kommentarer
Postat av: Jerk

..aah..låter roligt..skulle också vilja se Johan Glans..som tröst..gick jag förbi Timbuktu idag..han är visst från samma land som dig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback