I want something good to die for

desperat1

Tanterna som sitter på Posten tycks ha suttit där de senaste 50 åren. All glädje verkar vara utsugen ur dem och oavsett hur man försöker locka fram ett litet leende eller ett trevligt hej då så misslyckas man. Dem är förlorade!

Jag halvskuttade in och hade gett mig fan på att göra hennes dag lite, lite bättre men jag gick därifrån med ett misslyckat uppdrag i protokollet.
Det gjorde inte det så himla mycket bättre att mitt pass inte är giltigt längre (min legitimation försvann i dimman för många helger sedan)

Så har man sålt kläder genom second hand och tjänat ihop 190 kronor. Men då ska man betala 40 kronor för att få ut sina egna pengar???? Varför?!

Det går utför..

Men efter en grymt lyckad liten shoppingtur kan jag redan se mig själv på dansgolvet på lördag natt. Oh la la.
Vilka skor ska få glöda?

Kommentarer
Postat av: Jerk

ser att du hittat min gamla kontaktannons ;)

Postat av: Anonym

...to make it beautiful to live

2007-05-25 @ 09:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback