Hur viktig är du?

holdin16

Jag förstår inte när folk fick för sig att det är just dem som är viktigast i hela världen?
Det är så otroligt viktigt att man får sittplats på tåget så att man mer än gärna armbågar sig fram för att få tag i en.
Det är så otroligt viktigt att alla köer går så fort som möjligt så att man till och med står kusligt nära personen framför (som att kön går snabbare då..)
Folk snor parkeringsplatser från varandra, ställer sig på familje- och handikapp-parkeringar endast för att det är närmre entrén.
Alla ska kliva på bussen först (vilket aldrig, aldrig fungerar!!!) och använder gärna sätet brevid sig till väskor eller någonting annat, för USCH om någon skulle sätta sig brevid en.

Jag vet inte om det är jag som är totalt störd och sjuk i huvudet, men jag tycker inte att människors dagliga problem är så jäkla märkvärdiga.

Varför stressar folk sådär?
Det enda ni stressar mot är döden och då är det ju slut. Vill ni se slutet redan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback