Falling in and out of love

dancinwithmyself

Jag tänker börja spara pengar. Jag har min röda telefonkiosk som jag sparar enkronor i (tyvärr går den att öppna undertill) och nu investerade jag precis i ett kassaskåp med digitalkod som jag helst ska lägga lite pengar i då och då.
Jag la precis in en tjuga, för att få in känslan men jag tog ut den därifrån igen (har väl snart tagit slut på batterierna) för att jag vill kunna handla imorgon utan att få dåligt samvete för att jag tagit ur kassaskåpet. Då är det ju bättre att låta bli att lägga in pengarna där till att börja med..

Fick mejl från Swebus idag. "Hejsan, vi har hittat din plånbok på en av våra regionbussar". Ojdå, var jag av med den? Hur hård blev egentligen lördagen? (skämt åsido så var det grymt skönt att få tillbaka mitt nyinskaffade busskort igen)
Undrar bara hur dem fick tag i min hotmailadress i en tom plånbok?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback