Don't be a fool this time

cartoon1

Gick till bankomaten för att hämta ut pengar i morse. På väg dit såg jag inte många människor. Jag tänkte att de som inte jobbar säkert sover vid den tiden och de som jobbar håller väl frukost.
När jag kom fram till bankomaten förstod jag vart hela stan tagit vägen, de stod i kö för att ta ut pengar.
När jag stod där i kön (som alltid tycks bildas åt höger??) blev jag nojjig och började fundera över hur många som sett mig i tidningen idag.
Förstår verkligen vad dem menar med att man inte ska tro på allt som står svart på vitt.
Jag sa till exempel ingenting om att Maddes är det bästa som hänt Landskronas uteliv på länge. Vad har ett café med utelivet att göra?
Jag sa inte heller att jag drog till Cardinal förra helgen som det stod att jag gjort. Jag har aldrig ens varit där men sa däremot att jag hört att stället ska vara bra.
Dessutom bad jag honom att inte nämna någonting om antalet skor. Han fick gärna skriva att jag äger många, om det nu skulle vara intressant men siffran stod där lika självklart som mitt namn.

På väg hem var jag mer nojjig över att bli rånad. För nu är denna tjejen rik!


Kommentarer
Postat av: Jerk

du fick flasha tatueringen också såg jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback