Another story

tearsstream

Eftersom Sex and the City inte visas längre får min nya förebild bli Men in Trees-tjejen som även hon kryper upp i någon mysig fåtölj och skriver någonting lagom intressant som alla känner igen sig i.
Som vanligt ser jag skabbigare ut än dem båda och skriver långt ifrån någonting vettigt men det känns bra.
Det är inte bara shopping som lättar mitt hjärta, även detta. Att skriva ner meningslösa tankar svart på vitt rensar skallen på mig så att jag kan sova gott.

Grey's Anatomy. Idag laddade jag upp och förberedde mig för att gråta. Det blir alltid så. Men det är inte mitt fel, dem lägger ju in sorglig musik vid precis rätta ögonblick och filmar allt ur smickrande och bra vinklar.
Hade ballader strömmat ut ur högtalarna på perrongen där förälskade par tar farväl hade jag bölat ständigt. Musik kan verkligen förändra ens humör.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback