Will tonight be the night?

broken7

Vaknade 06.18 idag. Jag behövde alltså bara sova åtta minuter längre än jag gjort tidigare i veckan. Tvingade dock mig själv att somna om och gick upp strax över åtta istället med världens energi.
Varit iväg och shoppat lite precis. Ytterst lite.. men ett par skor i alla fall. Skor- den feta kvinnans bästa vän.

Ikväll blir det utgång. Det bara måste bli så men jag litar inte på något/någon. Jag är megaorolig att dem ska ringa och säga att det inte blir något. Det vore inte första gången saker och ting blir inställda. Jag är aldrig tillräckligt förberedd heller. Inatt kan ju vara natten! DEN natten! Natten då saker och ting händer som man aldrig vill glömma. Hoppas det är inatt!!

Först är det käk och städning av brorsans lägenhet som gäller. Sen får man ta sig i kragen och raka benen så det inte står ut massa stubb från stumpbyxorna.. i fall att man skulle hitta någon som vill känna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback