Utmanad

romantic1

Det här gör jag endast för att Jerk är en så trogen läsare och för att han utmanade mig. Det kan alltid vara skoj att få veta lite skumma fakta om folk men jag avviker genom att inte utmana någon annan. Det börjar ju likna kedjebrev detta och såna bojkottar jag ;)

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Det skönaste som finns, enligt mig, är att rensa öronen med tops. Jag gör det dagligen bara för att det är så otroligt skönt och så har jag hört att man inte ska rensa öronen med något mindre än armbågen. Uj uj.

2. Jag hade kunnat leva på brysselkål!

3. Min framtidsdröm är att vara butiksbiträde i någon ball skoaffär. Högre krav än så har jag inte.

4. Jag har under hela dagen försökt komma på underliga saker hos mig själv men lyckas inte så himla bra. Antar att jag inte ser mig själv som särskilt underlig, trots att det säkert finns massor att skriva egentligen.

Sorry, antar att jag förlorade denna utmaningen ganska kraftigt. Men jag är bara jag. Varken underlig eller något annat.


Kommentarer
Postat av: Jerk

Att du är du räcker för mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback