Read my mind

thekillers2

Vet inte vad det är med mig. Vet bara att jag ena sekunden mår hur bra som helst och andra svettas så att pyjamasbyxorna klibbar fast i köksstolen. Ena sekunden skulle jag kunna springa en halv mil för att nästa inte ens kunna sitta rakt upp utan att allt snurrar så att jag tvingas lägga mig ner.
Har aldrig spenderat så mycket tid i sängen som dessa dagarna och man tröttnar ganska snabbt.

Det är farligt att ligga och fundera så mycket. Att drömma sig långt, långt bort.

Dessa dagarna har jag målat om rummet, köpt en röd cabbe, permanentat och förlängt håret, blivit smal och het, skaffat pojkvän, skaffat en hund som är döpt efter en av figurerna i Harry Potter (hunden i sin tur kan utföra konster, bland annat släcker han lampan när jag ber om det och och hälsar mina gäster välkomna med kindpussar)
Jag har skaffat två nya tjejkompisar på jobbet som jag är ute och festar med varje helg och jag har ätit banankaka på Flinckmans (efter en rågbulle med ost och skinka).

Allt i dagdrömmarna såklart.

Låt mig bli frisk så att jag får återkomma till verkligheten igen! Eller äsch, jag kan drömma vidare ett tag till...


Kommentarer
Postat av: Jerk

Blivit het? Det har du väl alltid varit?? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback