Korvstoppning dag tre

broken4



Enligt undersökningar tar det ungefär fyra minuter för oss att bilda oss ett första intryck av en person vi träffar för första gången.

Jag skulle vilja veta hur människor ser på mig, vad deras första
intryck är. Om det är negativt vill jag ju ha chansen att bättra mig
och är det positivt skulle även det vara skoj att veta.

Nu är det inte så att man efter fyra minuter berättar för en människa
vad man tycker om dem. Det skulle långt ifrån uppskattas av alla och säkerligen inte ens av mig själv. Men det skulle kanske vara till stor hjälp för alla, egentligen.



Jag kliver ut från eniro med lite, lite huvudvärk varje dag. Av hunger och massa information som helst ska fastna därinne i skallen. Det känns fortfarande oerhört bra.

Jag har inte kommit till den där fasen än. Den där fasen då man bara
vill ge upp och känner att man inte kommer fixa det. De som intervjuade
mig sa att det kommer komma. Gaaaah.



Dagen avslutades med fika på favoritstället Maddes med Emma och det slår verkligen aldrig fel.



Sömn har aldrig varit så lockande som nu. Täcket är aldrig så skönt som
06 på morgonen och sängen är aldrig lika klockrent skön som då. Hur kan
det komma sig?!

Kommentarer
Postat av: Jerk

Efter de första fyra minuterna som jag läste din blogg blev jag fast iaf..
Skönt att höra att du också upptäckt hur skönt det är att ligga kvar under täcket :)

Postat av: Emilie

Fika på Maddes. det hade suttit som en smäck:p.. Hur går jobbet??.. jag är nyfiken..
Ring mig om du vill en dag.. Annars kan jag försöka höra av mig till dig..
Kram

2007-03-22 @ 14:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback