Korvstoppad

broken2

När väckarklockan ringde i morse hade jag legat vaken i minst en timme och vickat på tårna. Hade funderat igenom hur jag skulle ha håret, vad jag skulle ha på mig och vilka skor som passade bäst, dagen till ära.
Jag gjorde en tallrik med fil och banan och en kopp te. Tänkte att man lika bra kan börja sitt nya liv samma dag som man börjar på sitt nya jobb.

Dagen som följde har bestått av så otroligt mycket information att jag känner mig totalt korvstoppad så jag kommer sova oerhört gott i natt.
I övrigt känns allting riktigt bra och jag ser fram emot morgondagen och de veckor som följer nu. Vill bara komma igång. Vill bara gå ut och luncha och njuta av att jag numera är en hårt arbetande kvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback