It's all music

the killers

Vem slipper undan influensan?
Efter att ha känt mig knepig i princip hela veckan insåg jag igår kväll att jag är sjuk. Hela denna dagen har därför bestått av alldeles för mycket tänkande och stirrande upp i taket. Det hjälpte nog på ett eller annat vis eftersom jag inte känner mig febrig alls nu. Jag tror helhjärtat på att massa frukt får en frisk snabbare.
Jag har inte tid att vara sjuk! Jag börjar jobba på måndag. Första dagen på jobbet ni vet, jag längtar!
De ringde till och med därifrån idag och frågade hur allt känns inför måndag och om det finns några frågetecken. Jag reste mig snabbt ur sängen, spände på leendet och lät friskare än aldrig förr och struntade i att fråga om jag får lön under utbildningen eller om jag kommer få träffa någon heting.
Det återstår att se.

Jag fick två klänningar som jag beställt häromdagen. Svarta, vad annars?! Den ena kräver nog att jag blir av med ett kilo eller två men den andra vet redan vad the tivoli är och tjatar som bara den. Vi får väl se när jag återser det stället igen. Lär ju inte bli denna helgen eftersom det är helgen innan lön.

Jag är totalt hooked på The Killers.

Låttips:
Mr Brightside - en av de bästa låtar jag hört
When you were young - samma betyg som ovan
Read my mind - samma betyg som ovan










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback