Hjärtar mig

parkour3

Inte mindre än fem stycken på min online-lista på msn heter någonting i stil med "älskar min älskling" eller "vi för alltid". Jag kan vidare nämna att alla fem är killar. Att ingen tjej heter någonting liknande.
Det komiska är att namnen byts ut lite då och då. Ena veckan är det Lisa, andra veckan är det Anna. Tänk vad lätt ni har för att älska.
Jag funderar på att göra en ordentlig rensning. Blockera och ta bort alla kontakter som heter någonting så fjantigt. För vad betyder ett msn-namn?
Och när man väl skrivit in det kan man liksom inte ångra sig. Tar man bort det igen börjar antagligen bruden gnälla om att han inte älskar henne längre. För att han heter så på msn bevisar ju faktumet liksom. Att han älskar henne. Å alla ska veta, alla måste veta.

Jag har bestämt mig. Nu åker dem bort!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja ta bort töntarna för hilvede! har också några sådana fjantar på min lista. kill em all!

2007-03-05 @ 22:03:46
Postat av: Gustav

haha. Tack för dagens skratt! Jag håller med å det fullaste. Oerhört tröttsamt att se små naiva människor att skriva på det sättet.
Tvi vale!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback