Glöm inte bort att du är värdelös

bed1

Efter att ha tagit kunder i tre timmar idag känner jag mig inte ett dugg säkrare på mitt arbete. Snarare tvärtom. Jag vill kunna så mycket, jag vill att samarbetet mellan hjärna och fingrar ska gå bättre, gå snabbare. "Det kommer" säger dem. Om det inte gör det då?
Jag har denna veckan på mig att briljera, att visa att jag kan det här. Om det visar sig att jag inte kan då?! Då är det tack och hej och tillbaka till ruta ett där jag vantrivts så länge. Jag vill inte tillbaka dit!

Vädret är helt underbart!
En hot dog i solskenet och dagen är ordnad. När man dessutom haft en så underbar helg som jag haft så gör det inte så himla mycket att det är måndag. I drömmarna är det fortfarande lördag/söndag. Där hade jag velat stanna ett bra tag till.



Kommentarer
Postat av: Jerk

Klart du fixar det..jag tror på dig!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback