Ett liv i lyx

bed3

De älskade rikskupongerna bidrog till att jag åt frukost på Maddes idag. Jag traskade glatt ner i stan vid tio i morse och insåg efter mer än halva vägen att kjolen glidit upp över höfterna ungefär. Jag skrattade lite lätt och tänkte att jag kanske förgyllt någon annans dag.

Idag var första dagen utan "ryggstöd" för min del. Jag tog alltså kunder helt på egen hand från kl. 12-19. Det gick hur fint som helst. Man får liksom räkna med att bli avsnäst lite då och då som nybörjare. "Jag tänker inte betala för det här, jag har för fan fått numret av er innan". Ops.. Jag är ny, hemskt ledsen.
Tänk på det när ni ringer till såna ställen. Personen som sitter på andra sidan tråden kan vara alldeles ny. Ha tålamod!!

Å så går man å tar en kopp kaffe då och då och har det så där riktigt sjukt bra som man vill ha det.

Det enda som fattas egentligen är körkort och någon heting..

Kommentarer
Postat av: Jerk

Erkänn..det där om kjolen skrev du bara för att reta mig? ;)

Postat av: Emilie

Hahaha, underbart.. saknar fan att gå på maddes, finns inte ett bra fika ställe här faktiskt:S Men det är kul att läsa att du fixar det bra, det var ju det jag sa.. Som en berg och dalbana, lite ner och lite upp:).
Ha det bäst.. pusspuss

2007-03-30 @ 14:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback