Take a chillpill

loveatfirsight

Är sådär innerligt trött som bara arbete kan göra en. Det är inte den där lata tröttheten utan den utslitna sorten, den sköna sorten. Den man sover som bäst av.
Jag har snackat med över 4000 människor denna månaden och jag förstår inte att det kan vara så populärt att ringa till eniro118118. Då är det ju faktiskt inte så himla konstigt att öronen börjar värka lite och huvudet börjat bli lite slött.
Därför passar det mig alldeles utmärkt att vara ledig onsdag-torsdag.
På onsdag ska jag bannemig till frisören och jag längtar! Jag har lyckats få till en urtråkig frisyr som bara ligger alldeles platt och har dessutom fått en virvel på huvudet som jag aldrig sett förr? Jag fattar ingenting men frisören får fria händer.
På torsdag kommer Emilie hem. Finally! Då är det hon och jag heeela dagen. Frukost på favvofiket, shopping hela dagen för att avsluta med favvopizzerian på kvällen.

Låt tisdagen gå snabbt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback