Sanningens ögonblick

themoment

Tänkte att det inte är lönt att försöka vara något man inte är. Man får acceptera sig själv för den man är och hoppas på att andra gör samma sak.
Precis sådär lämnar jag min säng på morgonen och det kan se ut som att jag inte använder sängkläder men det gör jag faktiskt. Sängen är fullt påklädd när jag lägger mig i den för natten men mitt nattliga jag verkar inte digga det alls.
Då jag vaknar första gången ligger lakanet på golvet och vid andra eller tredje gången är allt avklätt.

Igår kom lönen och idag var jag ledig. Farligt, farligt men härligt, härligt. Plånboken kunde ändå faktiskt varit tommare än vad den är men tack vare Almedina går man även till rean en sväng.

Jag tackar Emilie för en härlig vecka med shopping, fika, mat på goda ställen och kvällspromenader med mycket skitsnack. Sånt behövs!


Kommentarer
Postat av: mamma

som mamma skäms jag, jag har inte uppfostrat dig till att bli så slarvig

2007-06-27 @ 21:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback