Goodbye my lover

stillalarm

Vissa dagar känner man bara för att lämna allt det gamla bakom sig och börja om på nytt. Såna dagar har jag minst en gång i veckan och vissa gånger är jag mer motiverad än andra.
Ibland gäller det hälsan. Att börja äta rätt och röra på mig och det brukar fungera i några timmar tills jag blir tillräckligt trött för att strunta i promenaden eller tillräckligt sugen på någonting för att bryta mot nyttigheten.
Ibland gäller det andra saker som att glömma människor som gjort mig illa eller satsa på att träffa nya vänner och bekanta.
Oftast handlar det om att jag ska fokusera på mig själv. På att må bra med mig själv och allt jag gör. Frågan är om det någonsin kommer hända.
Om jag någonsin kommer kunna känna att det är precis såhär jag vill vara. För nu är jag så långt ifrån målet som jag kan komma..

Gång på gång börjar jag om på nytt och hoppas på att någon gång i framtiden känna att jag äntligen fått vad jag förtjänar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback