En penna, ett block och jag..

sommar180

Till och med jag som bara är 20 år utan en tanke på att skaffa barn förstår att man inte låter sin unge leka på lekplatsen ensam med en plastpåse och en klubba i munnen.
Där är många fel i att göra så.
1. Obevakad blond liten tjej i Landskrona ?
2. Klubba i munnen. Vad händer om hon faller och klubban trycks ner i halsen då hon är alldeles ensam ?
3. Klockan var strax efter nio på morgonen. Vem äter klubba strax efter nio på morgonen?
Jag förstår mig inte på folk.

Jag fick lust att sätta mig vid henne och se till att hon går levande därifrån. Men det vore konstigt och dessutom skulle jag trippa vidare för att köpa bullar som Emma och jag ska mumsa på när hon kommer.

Jag trivs inte alls med 7-16-jobb. Därför mår jag riktigt bra en dag som denna då jag inte börjar förrän 13.30. Det gör liksom ingenting att jag kommer direkt hem till sängen 23 ikväll. Det passar mig utmärkt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback