Desperat med all rätt

wonderful12

Vissa nätter drömmer jag sånt som får mig att bara vilja fortsätta sova. Inte direkt för att jag vill fortsätta drömma, mer för att jag inte vill gå upp ur sängen alls.
Det är då när kroppstemperaturen är lägre än vanligt, man vet knappt vad man heter men man vet att det är precis så som man har det i drömmarna som man vill ha det i verkligheten.
Jag har det riktigt bra just nu egentligen men det är precis som att jag inte blir nöjd. Det kvittar hur hög lönen blir eller hur många skor jag har i garderoben, någonting fattas.

Det är bara jag som är bortskämd. Jag måste bara sluta ta allting för givet och uppskatta allt jag har istället för att böla över allt jag skulle vilja ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback