Before and after

heyya
(Jo, det där är efter..)

Vaknade klockan tio av min älskade ringsignal "vi vet var" (eniroskadad) och svarade totalt sömndrucken. Då var Emilie äntligen tillbaka i Sverige efter 5 månader i Frankrike.
Det är riktigt skönt att ha henne hemma och jag ska umgås så mycket jag bara kan med henne nu när jag har chansen. Imorgon är det hon,jag och affärerna,fiken och allt annat sånt där brudigt.

Klockan 12.30 klev jag in på kam.com för att få en förändring. Ingenting hade kunnat bli sämre än hur jag såg ut i håret förut men jag är helnöjd!

McDonaldsmat med Emilie efteråt (hey, kanske inte nyttigt för låren men fint för själen) och jag bryr mig liksom inte om när hon ber om hamburgare utan lök och tomat eller när hon klagar över att coca colan smakar konstigt. Hon är hemma!


Kommentarer
Postat av: Jerk

Little miss cutie :)

2007-06-20 @ 21:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback