Orka vara bitter?

alonelinesss

Vaknade av alarmet på mobilen 07.00 imorse. Drog mig upp ur sängen med ögonlocken hårt slutna och tvingade in min kropp på toaletten trots att varje liten del av mig bara ville vända mig om och somna om. Suckade djupt tills jag var klar och gick med tunga steg in i sovrummet igen.
La mig försiktigt ner i sängen, drog det perfekt lagom varma täcket över mig och slöt ögonen. För idag kunde jag göra det man vill göra alla andra dagar. Jag fick somna om. Idag är jag ledig!

Har precis skickat in ansökan om kort på kort (för er som möjligtvis missat det kan man designa sitt eget bankkort på Swedbank) och det blev sååå coolt. Bild på mig själv? No way.. men fortsättning följer.

Ni vet sånt där halsband som Carrie i Sex and the City har? Sånt skickades hem till mig från Emilie i Frankrike och jag är såå glad för det! Det kunde jag aldrig ana att hon planerade och nu hänger det säkert runt min hals så att ingen missar att det är jag som är C h a r l o t t e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback