Ni borde avlivas

nyköpt1

Ingenting gör mig så förbannad som när djur far illa. Idag när det lät "Bil med reg. nummer XXX 999 var god gå ut till er bil, hunden mår inte bra. Hunden mår inte bra!" ur högtalarna på köpcentrat högg det till i magen på mig och ilskan fick mig att se svart. Vem är så otroligt korkad som tar med sin hund och låter den sitta kvar i bilen utanför ett varuhus? Vart finns glädjen för hunden i det?
Såna sjuka människor borde avlivas och jag håller fortfarande fast vid att det borde finnas gränser och regler för vilka som ska få skaffa barn och djur och vilka som inte ska få göra det.

Sen finns det ingenting som gör mig på bättre humör än ett par nya skor och när det då dessutom blir två par svävar jag på små rosa moln. Dagens inköp ser ni ovan och jag är helnöjd! Än en gång gör jag det dessutom klart för alla att detta inte är någon modeblogg, kommer aldrig bli någon modeblogg.. Detta är bara jag och mitt lilla liv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback