Ni är idioter, det är inte jag

mybedmyroom

Ni minns kanske min otroligt obäddade säng i ett sovrum jag inte trivdes alls i? Trots festande inatt och lite sömn tog jag de krafter jag hade kvar till att äntligen få lite ordning och reda därinne och här ser ni resultatet. Riktigt tjusigt tycker ju jag men jag är långt ifrån klar med mitt lilla svart och vita projekt.
Motionscykeln åkte ut en gång för alla så nu får jag hitta någonting annat att hänga kläder på.
Nu sitter jag och myser med Ramlösa och majschips och mår sådär riktigt bra som man gör ibland, just idag mår jag toppen för att jag äntligen vaknat upp och insett vad som är viktigt och vad jag bör fokusera på.
Denna inställningen måste jag hålla fast vid.


Kommentarer
Postat av: Jerk

riktigt fint :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback