Modet hjärntvättar vem som helst!

blacknwhite1
Visst, jag kan hålla med om att de är grymt sköna och visst, jag kan dessutom erkänna att småbarn är riktigt söta i den grymt fula Foppatoffeln men att det kunnat bli en sådan modefluga som det blivit det kan jag inte förstå alls. Folk slänger sig över korgar för att rota fram sin egen storlek, helst flera par i så skrikiga färger som möjligt. Mamma, pappa och barn går klädda i dem i trädgården, på stan, på varuhusen, överallt, utan att skämmas.
Alla familjer äger såna och vill äga fler och köper dessutom små ploppar att stoppa i hålen för att pimpa upp dem ännu mer.
Jag äger såna, jag går max ut till postlådan med dem och köpte dessutom svarta, för att vara lite mer diskret. Jag kan därför säga att dem är riktigt sköna men när man inte kan gå ut på stan utan att se minst tretton personer med sådana på sig kan jag bli riktigt spytrött på den grymt fula toffeln som hjärntvättat alla till att köpa.
Hur kunde den bli så populär som den blivit?
Det är liksom hysteri kring Foppatoffeln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback