Karneval = fullast vinner!

dancinwithmyself

What a night!
När man slutar jobba halv nio och förfesten börjar åtta gäller det att hoppa i partyskorna fort som tusan och komma i stämning ungefär lika snabbt. Det blev inga problem!

Väl nere i stan insåg jag en hel del!!

* Langos är OTROLIGT gott!!
* .. och majs fastnar mellan ALLA tänder.
* Att trampa i hästskit känns ungefär som att trampa i hundbajs med enda skillnaden att man får skit ända upp till anklarna!
* Folk bryr sig inte om tjejer som går ensamma hem! Inte ens "bekanta" och absolut inte de man trodde skulle bry sig, nattvandrarna! Sju stycken i flock struntade i mig där jag gick. Kasst, kan ju jag tycka.
* Folk som har med sig hundar och barnvagnar är totalt dumma i huvudet!!
* Man har ändå lärt känna en del folk genom åren men OJ vad mycket "vad gör du nuförtiden?" det blir. Jag som inte pallar sånt på fest..

Ikväll blir det förhoppningsvis minst lika bra, ni finner mig vid langosvagnen!

Kommentarer
Postat av: Jerk

men annars då? Vad gör du nu för tiden? ;)

Postat av: Marie

Jag hatar langos, det är väl tur att vi alla har olika smak.
Vad bra att du har haft kul på Karnevalen. Marie i Billeberga

2007-07-14 @ 17:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback