Jag vill aldrig mer leva loppan

breakup

Jag gör alltid ordning två glas vatten på natten för att jag vet att man vaknar så törstig dagen efter fest.
Och jag tar en filt över mig för att jag vet att han brukar sno åt sig täcket.
Och jag rullar ner och släcker överallt då han inte orkar.
Och jag frågar om han vill sova och då han svarar "mm" säger jag bara "okej" och blundar fastän jag vet att jag kommer ligga vaken.
Och jag lägger mig så tätt intill väggen som möjligt för att han ska få sova i fred.
Och jag säger ingenting då han sparkas och slåss i sömnen, inte ens då jag får en hand rakt i ansiktet.
Och jag lyssnar till hans snarkningar utan att tycka det är jobbigt.

Idag insåg jag att jag vill ha någon som skulle göra samma sak för mig
och det skulle inte han. Är jag då dum som smyger därifrån åtta på morgonen med ett leende på läpparna och fullkomligt övertygad om att jag fanimej är värd bättre än så?!

Kommentarer
Postat av: Jerk

Nej, du är värd den bäste...du kommer finna honom.. :)

Postat av: Jerk

har väl inte så mycket med att vara go..jag tycker ju det :)

2007-07-28 @ 16:49:42
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback