I'm lost without them

desire1

Jag känner mig gammal och tråkig
när jag irriterar mig på folk som spelar musik högt på tåget. Lägger sina mobiler på det lilla bordet och drar igång någon låt utan att bry sig om folk runt omkring. Helst har dem dessutom fötterna på sätet mitt emot och precis när konduktören som sagt till dem vänt ryggen till åker fötterna upp igen.
Jag kan inte hjälpa att det irriterar mig och jag känner att man kan döpa om mig till Asta, 85 år.
Det är onödigt att ha fötterna på ett säte som sen kommer göra någon annan smutsig i rumpan och det är grymt respektlöst att spela musik som stör alla andra, sen får ni kalla mig vad ni vill.
Dessutom är jag grymt trött i huvudet efter att ha snackat med ungefär 400 olika kunder under en dag. Ge mig tystnad och lugn!








Kommentarer
Postat av: Jerk

..då är han dum i huvudet..du blir bara vackrare och vackrare..ny, snygg presentationsbild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback