How to save a life

depressed1

Det är småsakerna som gör att man fortsätter. Jag försöker alltid glädjas åt det lilla, ett enkelt sms eller ett "ha en fortsatt bra dag" från en kund duger utmärkt för att dagen ska vara värd att leva.
En fika eller en middag med en polare är duktigt underskattat och behövs då och då för att man ska veta vad man är här för.

Jag hittade min iPod igen som tur var. Nu petar jag in lurarna så långt det bara går och höjer volymen så högt jag bara kan (utan att det hörs någonting utåt såklart) på tåget så att jag slipper irritera mig på alla skrikiga ungar och alla högljudda idioter. Jag får nog av såna på jobbet.
Jag förstår inte hur man kan ringa till eniro när man sitter på toaletten, när man badar, när man precis stoppat in mat i munnen.
Människor är totalt dumma i huvudet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback