Festen är över

depresso4

Det finns väldigt få sköna tjejer! De flesta är allmänt skrikiga, spända och sårbara. Då ska vi inte snacka om hur de blir med sprit i kroppen.
"Jag tänker inte äta någonting för då går jag upp i vikt", så spriten innehöll inga kalorier alls?
"Han har inte ringt än och han skulle ringa, det lovade han", den har jag hört så många gånger så jag blir kräkfärdig.
"Jag är inte sur!"-varianten än nog den vanligaste. Den följs av timmars armar i kors och hopbitna käkar. Men nej, hon är inte sur inte.
Det sorgliga är väl att de kommentarerna hörs lika ofta i nyktert tillstånd..

Det är tröttsamt att personligheterna hos tjejer liksom försvinner så fort de skaffar pojkvänner. De blir genast "flickvännen" med stort F som finns till för att tillfredsställa honom och Gud nej om det inte skulle gå bra.
Jorden går under om han inte ringer då han ska, om han vill vara med polarna en kväll eller släpper din hand en liten stund för att ta upp något ur fickan. Då är alla hans känslor borta så se upp!

Dag två på karnevalen insåg jag att karuseller är det roligaste som finns, speciellt dem man tror att man ska dö i.
Jag fick dessutom en langos även denna kväll och gav mig f*n på att lära mig baka sådana.
Gick in på ICAs hemsida och fann recept med svårighetsgrad: Avancerat! så jag lägger nog ner idén eftersom jag inte ens fixar deras lättlagade omeletter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback