You're not mine and I'm not yours

hands2

På måndag åker min brorsa till Thailand och det innebär två saker.
Ett - Han kommer ha det helt underbar vilket han är värd eftersom ingen är så trött på jobb och trist väder som han.
Två - Jag kommer bo i hans lägenhet under två veckor. Woohooo!

Jag satsar ordentligt. Storhandlar med mamma och tvättar alla mina kläder så att jag faktiskt inte behöver ta mig hem hit under första veckan. Ska man bo ensam kan man lika bra satsa på att känna "jag-har-flyttat-hemifrån"-känslan på riktigt.

Jag skulle vilja: (under de veckor jag bor ensam)

* Bjuda några tjejer på mat som jag tillagat helt på egen hand.
* Ligga i soffan och njuta och lyssna på hög musik på samma gång som tv.n är igång och läsa någon av de lånade böckerna
* Ställa till med en lyckad förfest som följs av en lyckad utgång.
* Laga mat till mig och bara mig och sitta alldeles ensam och äta.
* Beställa pizza som jag äter i sängen.

Vi får se hur det blir. Jag har kanske hemlängtan efter två dagar då jag insett på riktigt att jag är värdelös i köket.

Nu följer en lugn helg, ni läste rätt, en lugn helg och jag är inte ens bitter.

Kommentarer
Postat av: Jerk

Blir det falukorv och kokt potatis till middag nu? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback