Tears don't fall

couple1

Det känns som att det inte riktigt är min grej att festa två dagar i rad. Som att det är självklart att efter fest så kommer en dag då man inte behöver göra någonting annat än käka pizza och göra slut på batterierna i tv-kontrollen.
Sådan lyx har man dock inte utan nu sitter jag här med vidbränd spenat (fråga mig inte hur det gick till) och ska strax in i duschen och göra mig i ordning inför förfesten.

Missuppfatta inte, jag klagar inte alls. Jag är ung och orkar helt klart två kvällar ute i svängen.
Man får alldeles för mycket tid att vila ut som äldre så jag förstår mig inte på "hemmakvällar" i denna åldern.

Jag är nog ganska extrem när det gäller det där. Får jag reda på att det är fest så infinner jag mig utan att blinka eftersom jag är livrädd för att missa en otroligt rolig natt med polarna.
Jag är där och jag förstår mig inte alls på dem som inte är det.

Det finns ingenting som heter "får nog ta det lugnt nu ett tag, har varit ute alldeles för mycket" och det finns ingenting som heter "jag har ingen lust".
Sånt trams drar man söndag,måndag,tisdag,onsdag och torsdag men på fredagen är det som bortblåst och partykläderna har i princip krupit ut ur garderoben på egen hand.

Så é det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback