Rebound?

wildness4

Jag är precis som alla andra brudar. Jag sitter här helt och alldeles färdig och ska iväg på förfest om en halvtimme. Just nu kan jag inte komma på någonting jag måste göra mer än ta på mig dansbootsen som ska glöda innan jag ger mig iväg men om ungefär 25 minuter kommer jag på trettio saker som måste fixas innan jag åker vilket resulterar i att jag blir sen och svettig.
Vi lär oss aldrig heller, det är bara något vi måste göra.
Brorsan påpekade det förra veckan när han skulle skjutsa mig. "Är alla brudar likadana eller?". Japp, det är vi trots att jag alltid säger att jag aldrig tänker bli brudig.
Det är tyvärr något man föds in i. 

Ikväll är det sista utgången för Emilie hemma i underbara blåsiga Sverige så gissa om det blir röj hela natten lång.





Kommentarer
Postat av: Jerk

Hoppas du fick en kul kväll.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback