Reading my heart out

menmen

En annan grej på listan i år är att läsa mycket mer än jag gör för tillfället och varför inte utnyttja biblioteket nu när jag är fattigast någonsin?!
Så jag drog mig minsann ner idag och lånade inte mindre än fyra böcker varav en redan är färdigläst.

"I huvudet på Zlatan Ibrahimovic" (utläst efter bara någon timme) Riktigt rolig bok och diggar man Zlatan innan boken avgudar man honom efteråt.
Den får tre C av fem möjliga endast för jämförelsen med Shakespeare som jag inte förstod någonting av.
I övrigt  bjöd den på 277 härliga citat som jag definitivt kommer använda några av själv i framtiden.

Nu återstår:
"Att älska som en porrstjärna" - Jenna Jameson
"Hur man närmar sig ett träd" - Eva Dahlgren
"En fjärils själ" - Muhammad Ali













Kommentarer
Postat av: Jerk

Att älska som en porrstjärna..den får du fan i mig recensera när du läst den :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback