Mat, mat mat

wildness2

Är det bara jag som blir hungrig av "Du är vad du äter"?
Det är meningen att man ska rynka på näsan och må lite illa när dem visar vad som ätits under en vecka. Grillad kyckling, chips, läsk, pizza, croissanter, pommes frites med mera.
Det är meningen att man ska säga "Örk va äckligt!" men jag tänker för mig själv "Ååh, korv med bröd, det var längesen! Va gott!"
Jag är sugen på allt. På allt ätbart! Är jag gravid? Kan man bli gravid genom att gå på offentlig toalett så tror jag att jag har lyckats.
Allt det nyttiga gör mig däremot megasugen på att bli lite mer hälsosam OM den där Anna själv kommer hit och lagar till alla måltider. Ingredienser som ser jättegoda ut med namn jag aldrig hört och aldrig skulle hitta i en livsmedelsaffär gör det helt enkelt enklare att ta en hamburgare. McDonalds hittar jag till!

Man får ju passa på nu när El Maco är tillbaka i sex veckor. Jag försökte mig på en idag men då jag varken fick kryddan eller påsen som man skakar kändes det helt enkelt meningslöst.
Jag blir som ett monster när jag är hungrig, ingenting stoppar mig från att äta precis vad jag vill och skulle någon försöka blir det krig.

Man borde leva efter:
Lev inte för att äta! Ät för att leva!

Kommentarer
Postat av: Jerk

Haha..precis samma sak med mig..ååh..äter hon ribs..hmm..man kanske skulle :)

Postat av: S

Åh shit vad härligt att någon tänker likadant som jag! Jag kollar alltid på "Du är vad du äter" när jag käkar middag. Så aptithöjande, haha.

2007-01-11 @ 21:12:42
URL: http://detsofistiskamanifestet.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback