Jenna Jameson- Att älska som en porrstjärna

beautifulpeople

När jag nu läst Jenna Jamesons bok inser jag att jag aldrig kommer skriva en självbiografi. Mitt liv har inte varit intressant nog.
Jag inser dessutom att jag aldrig kommer bli porrstjärna vilket nog är bra. Det känns som att man måste haft en liknande uppväxt för att hamna där och jag såg inte min bästa vän dö när jag var sexton, började inte strippa och ta droger när jag var sjutton och har aldrig varit i så stort behov av bekräftelse från män som hon.

Jag rekommenderar boken starkt och jag citerar från Veckorevyn (mest för att jag inte kunde sagt det bättre själv):

Porrstjärnan Jenna Jamesons biografi är brutalt ärlig, fascinerande, skandalös och -sjukt nog- väldigt underhållande. Det är en bok som man lätt sträcker sig igenom trots att den är ganska tjock, cirka 600 sidor.
Historien om Jennas väg från otrygg och trasig flicka till världens största kvinnliga porrstjärna är både tragisk och triumferande. Hon varken försvarar eller förkastar porrindustrin. Istället visar hon hur det kan vara om man har tur och hur det kan vara när man har otur. Hon berättar om sina värsta upplevelser i branschen och om sina största stunder. Det är väldigt mycket sex och en hel del barnförbjudna bilder samtidigt som det är ovanligt nyanserat.
Historien är skickligt berättad och lyckas hela tiden hålla intresset levande.

Betyg: C C C C C (fem C av fem möjliga)


Kommentarer
Postat av: Jerk

Skönt att du lyssnade åp mig, så jag fick en recension :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback