Håll tassarna i styr!

wildness5

Jag brukar kunna bjuda på det. Brukar kunna stå ut med att dem tafsar lite sen går jag därifrån för att visa att jag inte är intresserad. Jag är inte intresserad av någon som dansar porrdans med mig i fem minuter (om ens så länge) för att sen börja tafsa och så småningom förvänta sig ett hångel och gemensam hemfärd. Det intresserar mig inte överhuvudtaget!
Igår hjälpte det inte att man vände sig om eller tog några steg åt en annan riktning eftersom där var tafsande händer överallt och folk som flåsade en i öronen hela tiden.
Jag använde knepet! Som faktiskt fungerade. Jag pekade på mitt ringfinger och sa "Sorry, upptagen!". Med ens vände dem sig åt ett annat håll och struntade i mig resten av kvällen. Phew!

Många saker irriterade mig igår. Saker som jag i vanliga fall struntar i. Jag har kanske blivit trött på det? Jag kanske ska börja spela BingoLotto och sällskapsspel på lördagarna.
Njae, riktigt så långt behöver vi inte gå men just idag, just nu, känner jag att jag är vettigare än att stå och låta fulla snubbar ta på mig varje helg.

Kommentarer
Postat av: Jerk

Va? menar du att du inte var upptagen?? Hade jag vetat det.. ;)

Postat av: S

Tp är kul ;)

2007-01-15 @ 19:56:04
URL: http://detsofistiskamanifestet.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback