Game Over

dark1


Vaknade av ambulansers sirener 06.52 i morse. Jag vet att mamma är på väg till jobbet ungefär vid den tiden så tanken slog mig direkt. Tänk om det hänt min mamma någonting.

Det är otroligt att man trots att man vet att massa människor är på väg till sina jobb just vid den tiden hinner tänka det allra värsta på bara några få sekunder.

Jag kunde inte somna och magen gjorde uppror. Det var mörkt, ensamt och det enda jag kunde tänka på var att jag måste kontaka mamma.
Jag sände iväg ett sms för att höra så hon var på jobbet men fick inget svar. Jag tänker inte ens knappa in vad jag hann tänka och magen gjorde mer å mer ont och ögonen blev tårfyllda.

Någonstans slumrade jag till igen och när jag vaknade och hade gjort mig i ordning sms.ade mamma att hon var på väg hem från jobbet.

Jag oroade mig i onödan denna gången men jag vet att jag inte klarar mig utan min mamma. Ingenting får hända henne!


*pusta ut*






Kommentarer
Postat av: Helene

Usch, vilken hemsk start på en dag =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback