Ensam i min ensamhet

mås

Nu är jag på plats. Brorsans lägenhet är min och bara min i två veckor.

Jag ska:

- Dricka direkt ur juicepaketet. Inte för att jag gillar det, men bara för att jag kan.
- Låta dörren stå öppen när jag är på toaletten.
- Sjunga högt i duschen. Det kan jag i och för sig göra hemma också men här är det ingen som hör.
- Vara uppe onödigt länge. Kan till och med tänka mig att slumra till lite på soffan för att sen vakna till och kolla på tv en stund igen inatt.
- Äta glass direkt ur paketen.
- Njuta av att mitt eget kesopaket är slätt utan gropar och smulor.

.. och mycket mer.

Ikväll är det tv och film och massa gott som gäller.

Det skulle inte förvåna mig om jag vaknar i natt med hemlängtan.

Kommentarer
Postat av: Jerk

Om två veckor går du in i köket och inser att din mamma inte jobbar där och då bestämmer du dig för att köpa papptallrikar när du flyttar hemifrån :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback