Don't stop push it now

king of the dancefloor

Ännu en lyckad helg att lägga i arkivet. Jag som skrev att det där med att festa två dagar i rad inte var någonting för mig, så fel jag hade. Det är SÅ min grej!
I alla fall när det blir så lyckat som denna gången. Har inga klagomål alls på varken fredagen eller lördagen.

På utestället på lördagarna har jag och Emma på sistone saknat människor som är där för att ha kul och inte för att stå och se heta ut. Denna lördagen hittade vi två supersköna killar som tålde att vi flippade och som var lika galna själv så det är ju inte mer än trevligt att man ska iväg och fika med en av dem nu i veckan.
Det är aldrig fel att skapa nya bekanta och det kan behövas nu under vinterhalvåret då allt annat är grått och trist.
Det var också riktigt skoj att Nicole hängde med. (Det är en tjej som jag jobbade med på caféet i somras.)

Jag njuter verkligen av att bo i brorsans lägenhet och jag har märkt att jag gärna håller i ordning och diskar direkt och bäddar sängen osv. Det är ju superbra egenskaper sen när det är dags att flytta hemifrån på riktigt.

Nu ska jag fortsätta njuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback