Det kan inte vara fel på alla andra?!

darkness2

Vi fortsätter på kärlekstemat..

Så här är det.
Jag har haft grym otur i kärlek.
Jag menar sån otrolig otur så att jag nu börjar misstänka att jag sänder ut osynliga signaler till skumma killar.. eller helt enkelt att dem blir skumma av att träffa mig.
Jag tänker nämna några skumma situationer utan att nämna några namn. 
 
Där var en som efter att jag träffat honom på utestället två gånger påstod sig vara kär, ville resa utomlands och ville ordna både jobb och lägenhet åt mig. Vad hände med att ta det lugnt?
Där var en som kallade mina bröst Anders och Filip. Varför just killnamn?
Där var en som visade saker i webbcam som jag inte överhuvudtaget ville se.
Där var en luktade fruktansvärt illa.
Där var en som föll för min bästa polare istället.
Där var en som "inte var redo för förhållande" som helt plötsligt hade flickvän.

Och hey, denna är ny. Där var/är en som vill hålla låg profil för att båda två kan råka illa ut annars. Joo, det börjar ju bra.

Så säg mig nu, inte kan det väl vara fel på alla andra? Jag måste dra till mig dem knepigaste..

Kommentarer
Postat av: Helene

Hmm, det där med hålla låg profil känns alltid lite misstänkt...

Jag känner en kille som hade 2 flickvänner samtidigt och dessutom hade sex med sin före detta flickvän och lyckades med detta under ett halvår trots att alla 3 tjejerna och han själv gick på samma gymnasieskola, som dessutom inte var jättestor... Då kan man snacka om låg profil...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback