Come and get me

pink clouds

Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Vilken drömmare jag är!
Det är inte det att jag drömmer om omöjliga saker som världens snyggaste man med miljarder på kontot, stort vitt slott och femtio miljoner skor (tanken har väl slagit mig va..).
Det är bara det att jag kan spendera timmar om dagen åt att sväva iväg på små rosa moln till en plats jag gärna skulle vilja befinna mig på men när jag sedan vaknar återgår jag till mina dagliga rutiner som rör typ tvätten och annat trams.
Jag GÖR ingenting. Jag tar inte tag i någonting. Jag förverkligar ingenting.
Jag är sämst på det och Matilda är väl den som vet det allra bäst. Det bevisar hennes mess (trots att hon befinner sig i Österrike har hon mest koll) där det står "Hur går det i Danmark?".
Det är ju dit jag vill. Jobb i Helsingör, lägenhet i Helsingborg. Hur svårt kan det va?

Nästa sak på listan
: "Ta tag i dig själv Charlotte!"

Ajja, nu är det i alla fall helg först och imorgon firas Emilie. Dansgolvet ska glöda!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback