Check

train

Jag har fastnat totalt vid min lista. Skriver upp allt som måste göras, allt från att skaffa körkort till att städa badrummet. Det känns så himla skönt att sätta ett kryss i den lilla rutan jag gjort brevid när det är klart. Nästan så att jag skriver upp "titta på du är vad du äter kl. 20.00" endast för att kunna göra ett kryss efteråt.

Jag vaknade på bättre humör idag än igår. Igår var bara en sån dag där allt såg grått och trist ut, inklusive min spegelbild. Såna dagar har man ibland och jag avskyr dem lika mycket varje gång.
Idag drog jag mig upp ur sängen och började nästan genast städa badrummet och organisera bland alla grejer i skåpet. Jag är nöjd och jag har kryssat av det på listan. Phew!

Ett annat nyårslöfte var att få ordning bland all musik på datorn så jag har spenderat lite tid åt det nu i tre dagar och är långt ifrån klar. Helt otroligt vad mycket musik man har som man aldrig ens lyssnat på.

På måndag fyller Emilie 20 år så imorgon blir det till att fira henne ordentligt. Efter det kan jag ju säga att det inte ser ljust ut för mina älskade lördagar men vi får väl se hur det blir.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback