A little light, please

wildness3

Jag har legat nerbäddad i två dagar utan att ens dra upp rullgardinen
.
Har öppnat fönstret lite då och då för att låta vinden storma in och välta ner allt skit i fönsterkarmen som egentligen inte ska ligga där.
Jag har dagdrömt mig bort till hur jag hoppas att mitt liv ser ut om bara något år. Där jag inte vaknar av regnets smattrande och vindens vinande utanför.
Vädret är grått och otroligt tråkigt och jag kan snart ha mina lungor som gosedjur i sängen då det känns som att jag snart hostat upp dem. Vem har tid att ligga sjuk nu?! Varken tid eller lust då jag har massa annat att ta tag i.

En dusch kan verkligen göra underverk så nu känner jag mig så gott som frisk. Det kan även bero på att det är lördag imorgon och utgång som gäller. Jag behöver nya tag och ny utgång för att blåsa bort förra helgen ur minnet.

Nästa vecka lämnar även Emilie landet för att jobba som au-pair i Frankrike. Det är bara jag som står stadigt i Skåne men jag tänkte faktiskt dra mig loss in till Danmark och söka lite jobb. Det sägs vara enkelt där?! Så vi får väl se.. Synd att danskan är som kinesiska i mina öron..

Nästa sak på listan:
Skaffa jobb!


Kommentarer
Postat av: Jerk

Mig blir du aldrig av med :)

Postat av: mamma

dragit upp rullgardinen? det gör du ju inte annars heller

2007-01-13 @ 16:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback